Skolstart - Sista året

Skönt med skolastart igen. Var jättekul och träffa alla, har saknat mina klasskamrater så jag dör!
Men så fort jag såg schemat, kände jag "fuck - kommer skolka". Haha, men nej. Ska inte göra det det här året! JAG LOVAR! Så nu har jag sagt det, så nu får det bli så.
Imorgon ska vi börja med psykologi, tyska, sen internationell ekonomi, svenska C och sist är naturkunskap B och jag är rätt pepp. Gillar att lära mig nya saker, men det jag gillar bäst är nog känslan att få öppna ett nytt block, skriva en rubrik och tänka "i det här häftet ska jag skriva fint", det är så ironiskt för efter tre sidor börjar man slarva. Haha! Men iaf. Ska bli kul med nya kurser. Hm, undrar vad man läser i internationell ekonomi? :D Sista året nu och jag är pepp. Sen börjar det "riktiga livet" som min mamma så gulligt kallar det och visst hon har nog en viss poäng i det också. Ska bli skönt, men det skrämmer mig även lika mycket. Vad händer sen? Australien eller plugg (hoppas på det först nämnda!!!)

Idag träffade jag Andrea sen sväng, var hemma hos henne och käka Ceepaz och deepaz!



Här får ni ett bok tips! Och nej, det är ingen chiclit bok om en prylgalen brud, utan en riktigt bra fakta bok om hur du får allt du vill ha, genom bara...dina TANKAR!

Im leaving it today, leaving it to change. Celebrating a fantasy come true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0