Cherry boom boom

Äntligen måndag!

Tycker att det är skönt med måndag igen! Gillar mina vardagsrutiner under veckan, som försvinner helt när det blir helg. Så det är så skönt att komma igång igen.
Jag är iallafall pigg som en lärka idag, och har gjort lite "lyxfrulle", som är jordgubbssmootie, ägg, juice och kaffe. Mums! Im fit for fight!
I helgen sov jag hos Andrea. Hon var ensam hemma hela helgen så vi hade lägenheten för oss själva. På fredagen gick vi och spelade biljard. På lördag var det jättefint vårväder, så vi gick och strosade runt lite häromkring i Kil, innan vi gick och åt lunch. Stackars Andrea som bet av bitar från två av hennes tänder :/
Senare på kvällen kom även Alex och det blev mest chill framför tvn och mys.
På söndag, drog jag hem tidigt och städade rummet, tog en solskenspromenad (haha, var bara tvungen att skiva det :P) i skogen all alone! Självklart är det ju typiskt mig att glömma bort (eller rättare sagt dryga ut) vad själva syftet med att gå hem tidigt var, jo nämligen historieplugg. Gjorde ungefär allt annat istället. Men jaja, får läsa under lunchen eller nåt. Det går nog bra :P

Den 2:a Augusti blir det Lady Gaga i Stockholm! Någon mer som vill med? :D

Glöm inte att se solen ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0