Hit me if you can

Oh, vad härligt med fint väder :D känns nästan som sommar!
Skönt med lov också! Är så trött på skolan, så ska bli skönt! Har vart på inte så bra humör pga många saker. Så därför är lov det bästa :D

Igår var det lite party hos Martin. Självklart var det en fucking pussy där som alltid ska snacka crap och inte kunna ta en disskution. Men aja, sånt borde man kanske räkna med från det hållet.
Sitter nu och väntar på att dryga Andrea ska duscha klart så vi kan gå ut och gå :) Alltid trevligt med promenader. Var ute och gick imorse btw. Fett skönt.
Ska försöka få saker gjorda under detta lov, så det inte blir lika fail som alla andra, där jag sitter och spelar sims typ halva lovet ;D

Japp, annars äre faktiskt rätt kung med mig :) solen skiner och jag är lycklig. Känns nästan som om man vore nykär!

Förut när jag skulle klippa min mammas hår, så råkade jag klippa av skitmycket vid luggen/sidan (fast inte med flit) så det såg helt konstigt ut och jag började skratta. Haha, så jävla kul! Mamma blev skitsur! Vad kul man kan ha åt sina misstag ibland ;P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0