If you cant give me love

Imorn är det dags för skola igen. Rätt gött, eftersom nästa vecka kommer gå fort, och *vips* så är det fredag (hur ska man hinna fatta?!?!). Längtar som fan, enda jag tänker och pratar om. Hur fett nice vi kommer ha i Europa! :D
I fredags var det jättekul. Jag och Louise gick på stan lite innan och köpte presenter till Sascha, hehe riktigt roliga :)
Sen var det dags för middag, tacos. Riktigt gött. Efter maten blev det dags för årets första "fyllekubb" (vilket lag var det som vann då? *host* xD). När de andra drog ut, satt jag och Matilda kvar i lägenheten och softade och snackade.
Åkte hem med nattbussen, som vilket för övrigt var ovanligt tom och "lugn".
Igår var jag och Andrea ute och åkte inlines en sväng, riktigt gött var det. Sen på kvällen blev det Robinson med både Andrea och Alex. Sen drog vi ut en sväng och pratade lite med folk som var ute, var meningen att vi skulle dra till fryken på kvällen, men jag orkade inte följa med, så jag gick hem istället. Blev en tidig kväll.
Idag gick jag upp tidigt och bakade bröd, fast jag hade ju såklart glömt sätta på ugnen så när hela familjen satt och väntade på frulle, kom jag på att ugnen inte var på.. haha, bra där

Annars är det bra med mig. Bara att allt vänds uppochner nu för tiden.. Men jaja. Ödet kanske.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0