Its written all over your face

Tja!
Har träningsvärk som attans och beter mig ungefär som en gammal tant när jag går och sitter!
Åkte ju snowboard igår! det var skitkul. Första gången jag testade faktiskt.
Ibörjan gick det skitdåligt och jag bara ramlade och slog mig hela tiden och svor över allt och alla (var en riktig bitch allså), men efter jag fått lugna mig lite och fått käka, så gick allt superbra! Skitkul var det!









Lite bilder från igår var det.

Annars idag har jag och Ida ringt en del samtal till både Tyskland och Frankrike. Lärde mig en massa nytt och känner mig lite stolt över att jag klarade av att föra ett helt samtal på tyska med en som inte förstod engelska. Dock blev det en del missförstånd när jag ringde till Frankrike ("Jaaa, jag har en son! Han heter Michel!" Hehe). Dessutom fick jag lära mig att de även säger "tjao"  som hejdå i Tyskland. Fett kul. Ida undrade allt vad jag höll på med när jag sa så :P hihi.
Har vart ute och gått en sväng med Simone idag också, men nu sitter jag här hemma och softar. Ska strax ta mig en promme och få lite frisk luft och sen sätta mig och plugga historia. Det behövs!
Hare bra!


Tjao! (som tyskarna säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0