Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem

Packning. Check.
Imorgon åker vi!
Kan inte riktigt fatta det egentligen. Sitter här, fortfarande ganska lugn. Men fett pepp!
Beror nog bara på att jag är nervös och har som sagt inte fattat att vi åker imorgon.
Åker in till stan på morgonen med mamma, så jag kan åka med brudarna från hela början! Ska bli så kul.
Ska åka genom Danmark, Belgien, Holland, Schweiz, Frankrike och Tyskland (tror det var alla). Städer vi ska vara i orkar jag inte ens räkna upp :D:P Men det blir fett kul.
När resten av klassen drar iväg hem, så drar jag, Ida, Siri, Louise och Linnea iväg till Berlin i nåra dagar och har fett kul :D
Massa bilder kommer efter! Jag looovar.
Är helt slut i skallen, för jag har packat och babblat som en gris de senaste timmarna. Puuuuuust!


Berlingruppen! Dom bästa <3

Tyvärr så kommer det förmodligen inte finnas så mkt tid över att blogga för mig, eftersom vi kommer vara på resande fot nästan hela tiden.
Lovar att komma hem hel och ren, utan varken tatuering eller piercing (hehe, kanske!!!).

Förresten, vad tycks om att tatuera "Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem"
(vilket betyder på latin;" lev ditt eget liv för du skall dö din egen död") bakom örat. Fett snyggt! Fast skulle mamma och pappa få reda på det skulle jag nog få dö min egen död, gaaaanska tidigt :P men får väl vänta tills jag blir 18 :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0