Ledsen kompis, men jag har byggt mig själv

Frykenfesten var väl som den brukar. Alltid en besvikelse. Hade jättetrevligt med vänner och så, det var är ju inga fel.
Men grejen är den att ALLA kilsfolk är där, spelar ingen roll vilken "grupp" de tillhör. Och det är inte alltid folk är trevliga, så att säga.
Snart är det dags för skolan igenoch jag är FETT taggad inför mitt sista år (nu jävlar!). Saknar skolan så det är sjukt.
Sommarlov är alldeles för rastlöst (kan aldrig sitta still!).
Stort grattis till Andrea som fick körkort idag!!!!!!!!!!!!
Idag har faktiskt dragit fram min nördiga sida och gick till biblioteket och lånade "The secret" och en tyskbok.

Imorgon blir det utflykt med Eve och hennes familj :D Så ska upp tidigt till morgonen.


I´ve done mine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0