You cant control me

Hejsan!

Arvika var super! Förra året tyckte jag inte alls att det var kul. Berodde förmodligen på att jag var så sjuk.
Men i år! Jobbade som säkerhetsvakt på lugna campingen. Dock så var inte vårat arbete så lungt. Fick kolla väskor, hälla alkohol i plastflaskor osv. Våran chef måste ha tyckt att vi var rätt bra iaf, eftersom vi blev erbjudna jobb på "peace and love" (en annan festival, större än Arvika) nästa år :D. En natt fick jag bara sova typ TVÅ jäkla timmar pga av min granne snarkade som en gris! Haha tror ni jag dampade! Jag till och med frågade Andrea om jag fick smälla en sten i huvet på honom! haha, så sur var jag!

Idag har jag träffat Andrea och Alex. Senare träffade jag även Evelina och kollade på "the Grudge 3". Asdålig film.
Imorgon blir det stan med tjejerna och på fredag blir det förhoppningsvis fest. Härligt med en rikigt "tjejvecka" (shit, vad det lät töntigt! haha) för en del anledningar.

Kolla bilder från Arvika här


Take me away, to a secret place!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0