Dont make me cry

Har vart dött här ett tag nu. Får ta ny tag igen!
Men har aldrig tid eller ork att blogga. Allt jag gör nu förtiden är skolan och träffar vänner, så det finns ju inte så mycket att skriva om.
I fredags var jag och Tobbe och kollade på "änglar och demoner". Filmen var väl ok, den är nog ännu bättre om man är mer påläst i ämnet eller läst boken (vilket jag inte gjort). Lördagen fyllde min vän Wictoria år, så vi firade henne med lite fest. Idag har jag träffat Andrea och planerat Australien såklart. Käkade även pizza och fetade oss med chips och dipp (jag är inte förvånad)! Träffade även Eve en sväng. Vi satte oss vid våran trapp och snackade. Sen kom Alex och Wictoria med deras hund, som spydde precis framför oss. Då var det inte kul att sitta där längre :P




Jag och Alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0