Reaching for something in the distance

Känner för att blogga lite. Har varit rätt dött här ett tag som avnligt, så tänkte att det kanske är läge att uppdatera lite!

Sommaren är underbar! Äntligen har det fina vädret kommit (jag klagar inte!).
Eftersom jag inte har ett jobb, så ligger jag mest på stranden och softar.
Idag spelade vi  faktiskt beachvolleyboll och paddlade kanot. De aktiviteterna var egentligen till för mellanstadieelever, haha men de flesta var att äldre än så xD. Senare drog vi till en uteservering ett helt gäng och satt där ett tag, tills det var dags för "mommas boys" hemma hos Andrea. Sjukt program alltså!!
På midsommar till att börja med, var jag och Andrea hemma hos henne och åt god mat (hon bjöd på kallskuret! Mums! Provat GUL kiwi någon gång? Svingott!) och drack v*n. Vi hade inga planer för kvällen utan tänkte "vi hittar säkert något i Kil". Men som varje kilsbo BORDE veta, är att det händer aldrig något i Kil. Så ringe till Sascha och drog på fest i stan. Först drog vi till Andreas halvsyster och satt där ett tag. Sen bar det av till stan där vi även träffade Siri och Matte :D
Så drog vi tillsammans till Sascha. På natten när jag och Andea kom hem blev det chips med dipp (det är ju traddis ju!).

Bara för att komma in på ett nytt samtalsämne. Australien! L ska snacka med några hon känner i Townsville! Så bääääääst! På onsdag blir det Arvika festivalen! Ska "jobba" som vakt (om allt går som det ska). Fick ju först inte följa med pga av nån speciell kurs. Men som tur var fixades det andra jobb till oss, IDAG! Så himla kul ska det bli :D Wiho!

Hoppas ni ockå har en lika bra sommar som jag!

KOM IHÅG:

Drench yourself in words unspoken, live your life with arms wide open!
No one else, no one else can speak the words on your lips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0