10/6-09

Hej!
Kom hem för en stund sen från skolavslutnigen. Blev tårta, kaffe och betygsutdelning. Sen hem.
När jag väl satt där i skolan och tittade på mina betyg tänkte jag "'äh, what the fuck! Nya tag till hösten!", men nu när jag kom hem och ser dem igen blir jag bara ledsen och känner mig fruktansvärt besviken och värdelös. Jag fattar verkligen inte hur jag bara sket i vad allt som hette "plugga" innebar. Känner mig bara totalt jävla dålig och jag kommer inte komma in på någon jävla utbildning. Allt är ju totalt förstört och det som gör mest ont, är att det är bara mitt eget fel. För jag vet att jag kan få högre betyg i en del ämnen än vad jag fick. Bara jag hade lagt ner mig lite till! Det suger. Men aja, nu ska jag inte skriva något jäkla buhuhuhu-cry-me-a-river-inlägg här! Nej. Bättre nästa gång!

Ikväll blir det iallafall roligt, ska på klassfest med de andra i klassen. Kommer bli kul, tänkte dock ta det lungt eftersom jag tänkte åka hem tidigt imorgon och så.
Nu har jag iallafall sommarlov och det är ju inte dåligt :D

Kommentarer
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Bra blogg :)

2009-06-13 @ 23:10:48
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0