I dont need nobody telling me just what I wanna

God morgon.
Såg precis att jag har tid att blogga, så tänkte göra de :P
Igår var jag i skolan, gick dock hem innan gympan för jag mådde inget (säger man inget?) bra. Så när jag kom hem kokade jag mig kaffe och la mig och slappade på sängen med en bok "mina hemligheter". Den kan jag verkligen rekommendera. Skulle nog säga att det är en chic-lit bok och jag älskar hur Sophie Kinsella skriver (författaren alltså)!För övrigt så kommer hennes böcker "en shopaholicsbekännelser" ut på bio snart. En sak, jag funderar över är om man har satt ihop alla tre böckerna i en film eller om det är den första boken.


Här har ni iaf trailern.

Jag tycker filmen verkar som en oseriös film som bara driver med tjejers shoppingvilja. Jag tycker inte alls att hon verkar som den personen hon är i böckerna. Aja, ska väl inte ta ut något i förskott, eftersom jag inte sett den.

Ialla fall igår kväll mådde jag bättre, så jag tog 18.20 bussen in till stan och tränade handboll. Var riktigt roligt och det är gött att röra på sig lite också!
Längtar tills nästa vecka för då kommer massa hm saker jag köpte igår :D wiho!

Ta hand om varandra och döm ingen du inte känner.

xoxo

Kommentarer
Postat av: josefin

dela med dig av dina halk-erfarenheter i en tävling ! kraam ::D

2009-03-11 @ 19:36:27
URL: http://brelin.blogg.se/
Postat av: DT

... inte bra, heter det nog :-)

2009-03-12 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0