It´s a wonderful life

God morgon people!
Ibland vaknar man pga mardrömmar. Det var precis det jag gjorde idag kl 6 på morgonen. Drömde att The grudge pojken satt vid min dator sen kröp under sängen och skrattade. Scary!
Har ny nyss åte frukost. Var duktig och bakade bröd faktiskt (och jag brände dom inte, även fast brandlarmet gick igång).
Idag är det söndag och vila ska det inte bli förrän ikväll! Med det sagt bjuder jag på en låt, som känns rätt skön att nynna på påväg till skolan. Speciellt på måndagar..

 

Kom ihåg mina nära och kära! Nu när en ny årstid är påväg in mot våra landskap och humör behöver det inte bara vara träden som ändrar färg, vinden som ändrar håll eller vädret som ändras, nej kanske även du eller någon annan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blä för mardrömmar.

2009-03-10 @ 18:35:26
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

dela med dig av dina halk-erfarenheter i en tävling ! kraam ::D

2009-03-11 @ 19:36:44
URL: http://brelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0