Man får bara vara kär

Mörda mig!

Det har verkligen inte varit min dag idag! De som lagt teorilektioner (körtkorts teori) har lagt ut den första när vi har friluftsdag och de tre sista när vi är på eurpoaresa. BRAIGHT! Man börjar ju undra om varenda jävel i hela jävla universum har blivit fuckade i hela förbannade huvudet?
Om det inte vore nog med det fick jag världens erbjudande att gå en gratis massagekurs (som jag mer än allt skulle vilja gå!) och det fanns bara en plats kvar som jag kunde få om jag ville. Var dock tvungen att tacka nej pga att man går i skolan till klockan 17.00 varenda onsdag och är hemma 2 timmar senare. Det är inte slut än; en lärare står och snackar om en med några andra. Kul.

Över till det roliga:
1 april har vi friluftsdag och jag ska till Branäs och åka snowboard. Dock har jag aldrig stått på något annat än ett par längdskidor. Så får se hur det blir. Haha, dör jag, så dör ja!

Nej, nu ska jag koka mig te, käka frallor och sätta mig och plugga och försöka få ordning på mitt patetiska liv!

Hur känns det att bli lämnad kvar? Jag frågar den som vet..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0