Mitt första "riktiga" inlägg

God kväll!

Dagen har spenderats som en riktig slacker, i vanlig bana. Tänkte ju vara duktig och gå upp tidigt imorse och "sysselsätta" mig och hinna med dagen. Dock slutade det som vanligt i pyjamas framför datorn till klockan ett.
Var ute och gick med Michelle och hennes jobbiga hund ett tag förut idag. Så nu är jag sluuuut i armarna. Värsta styrkehunden! Annars idag har det inte hänt så mycket, har suttit och nördat Gossip girl. För er som vill se online kolla här, eller så googlar ni bara, så får ni upp andra alternativ.
Det har nu blivit lite av en tradition att spendera lördagskvällarna hemma hos Andrea och kolla på Melodifestivalen. Och ikväll är inget undantag.


Känner ni igen mig?
(bild från någon på FB)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0