Statsvetenskap?

Hej!
Gud vad skönt det var att sova ut. Har vart trött som ett as hela veckan, trots tidiga kvällar.
Igår drog jag och Alex och spelade biljard. Testade ju såklart min nya kö, som jag vann ;D även fast det kanske inte gick världsbäst för oss, så spelade vi ialla fall :D
Var ju meningen att jag skulle gå på stan med mamma och mormor idag, men pga vädret tar vi det någon annan dag istället. Så idag blir det plugg, tänkte sätta igång med lite arbeten som jag fastnat med..

Jag funderar fett mycket på att läsa politics kandidat på karlstadsuniversitet efter gymnasiet. Verkar som en kul utbildning och kanske jobb inom intressanta saker. Med inriktning statsvetenskap såklart. Men! Palla Karlstad liksom, men om jag skulle ta studielån och plugga typ i Gbg eller något, så blir ju det lite onödigt dyrt eftersom typ samma utbildning finns i Karlstad. Men ändå! Aja. Om det är någon som vet något om statsvetenskap, vad man kan bli, hur höga brukar poängen vara, inriktningar osv osv ---> kommentera! för jag är jäklit nyfiken!

Nu blir det kaffe!



Kommentarer
Postat av: DT

Jag vet en del, men det kan vi ju ta på utvecklingssamtalet.

2009-04-01 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0