Vi delade allt som riktiga systrar

God morgon!
Här är man uppe i tid och är redan klar. Så nu har jag en del tid över tills jag måste dra.
Idag blir det såklart skolan, rätt slapp dag faktiskt. Drar förmodligen och köper våra paris-berlin-malmö-göteborg-karlstad, biljetter idag :) Ännu mer pengar som dras från kassan :( dock så är ju runt 600 spänn för allt det, rätt billigt, men ändå..
Lägger upp lite bilder från Gbg. Vill ni se alla kolla här, datum 25 (orkade inte byta till 21-22)


Alex, Andrea och jag inne på Peacock. Kolla min arm, ser det inte liiite knäppt ut?










Undrar vad vi ser? ;P





Hela Kil-gänget


Jag vann "årets talang" Wiho! Grattis till mig ;D

Vägen hem, blem flummig och trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0