Sm-final

Hejsan!
Nu vart det allt ett tag sen. Tänkte vänta med att blogga tills jag fått alla bilder, men det tar ju verkligen år och dar så får helt enkelt vänta några extra dagar :)
Gör en sammanfattning:
Lördag:
Åkte 7.20 från Kil och var fett peppade, men lite nervösa över"middagsmingelet" som skulle inträffa på kvällen. Dit vägens snackämne var som sagt middagsmingelt och såklart själva tävlingen. När vi väl kommer till göteborg hinner vi ränna på stan i typ 30 minuter. Så vi är ju såklart lite kulturella och tar kort och går till kyrkan (men även in på Åhlens).
Sen är det dagt för tävlingarna och vi är på något stället i Gbg med ungefär miljoner biljardbord som hette Biljardpalatset, eller något liknande. När tävlingarna väl börjat och jag är inne på min tredje och match med den första omgången. Självklart råkar jag vränga upp kön i lampan, så hela lampan går i sönder och glassplitter hamnar på biljardboret. Slutar med att alla funkisar samlas och damsugar bordet och vi måste spela om våran match. haha, liiiite sådär typiskt mig! Sen var det dags för lunch och vad passar bättre om inte donken?
Ialla fall så var det bara två matcher den dagen och efter den andra drog vi till vandrarhemmet. Bodde på Skogsparkensvandrarhem (och jo, det låg ganska centralt, ligger typ vid Linnegatan). Gör oss i ordning och är peppade för mingelt. Mingelt var på Peacock. Väl där börjar det med att käka och sen drar dansgolvet igång och vi drar såklart dit och styr. Vi träffade en trevlig norrlänsk kille som vi hängde med hela kvällen och det var skitkul. Kvällen var jättetrevlig. På vandrarhemmet blev det kortspel, softande i korridoren (elr vad säger du Alex?:P), borttappade dörrkort, läskiga bilar som stannar och glor, tv apparater som spökar, män i tavlor och en viss person som slog i huvudet i en lampa hela natten *nämner inga namn :P.
Söndag:
Gick upp vid halv 8 och duschade, gjorde oss i ordning, käkade frulle och packade. Sen var det dags för helgens sista tre matcher. När dagen äntligen var slut var det dags för prisutdelning och jag vann faktiskt pris som "årets talang". Förstår inte varför för så bra var jag ju inte. Men halvbra spelande och förstörelser av en lampa har väl kanske sin charm?:P
Men glad blev jag :D och jag vann en kö. Jättehärligt!
På vägen hem blev det massa snack och tillslut blev vi trötta. Men efter lite körv rådde det bot på det.

Fick precis alla bilderna, eller rättare sagt jag printade dem. Men orka lägga upp nu. Dom hamnar på bilddagboken strax. Kolla här, på datum 21-22. Ska lägga ut dom snart.

Nu blir det soft resten av kvällen!
Hare, bitches
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0