Losing my religion

I said it out loud:
Thats me in the corner,
thats me in the spotlight:
losing my religion

Har nyss kommit hem.
Var med Andrea, Alex och Wictoria och spelade biljard. Tyvärr gick det åt skogen för min del och jag kommer säkert göra så hela laget förlorar. Detta säger jag inte för pga dåligt självförtroende utan det är sant. Satte min första kula när Alex satte sin sista typ. Så dålig är jag..
Imorgon blir det melodifestivalen med Andrea hemma hos hennes far i Karlstad. Ska förmodligen även in till stan och köpa present också.
Skönt att det är helg, det är jag väl inte ensam om att tycka?
Fick även tillbaks två prov idag som jag fick vg på om jag inte minns fel, rätt ok.



Kolla bilden! Kommer ni ihåg när det var så populärt att göra om bilder på detta sätt? Haha! Det är jag som är "genomskinlig" och Michelle som ligger i soffan. Hehe, hur man såg ut! xD

The night belongs to lovers

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0