Im feeling it

Äntligen helg igen! Veckan har gått fort faktiskt. Tiden går fort. Ja snart sitter man väl där o är gammal och död!
Helgen kommer bli rätt lung. Får sitta hemma idag, eftersom jag inte är 18 än, det suger! Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge och det är väl sant.
Imorgon blir det iallafall IKEA med morsan. Soooft!
Köpte en ny piercing till tragus, men får verkligen inte av den gamla. Man får liksom inte tag i "skaftet" och det går inte att skruva kulan. Helt sjukt. Pappa fösökte hjälpa mig igår med en tång. Det slutade med att det började blöda och jag började grina. Sååå bra, haha! Aja, får ta och gå till någon piercare.
För övrigt längtar jag fett mycket till Berlin, vill dit nu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0