Det är vår, vår nu!

Härligt väder. Äntligen känns det som om våren är påväg!
Under påskhelgen har det varit massa häng med vännerna.
På fredag kom mormor och morfar på påskmiddag, sedan drog jag, Wickan och Alex på en fika i solen, årets första uteservering, helt underbart! Vi fick sedan för oss att vi skulle grilla på kvällen så det blev en sväng förbi Ica och köpa engångsgrill och marsmallows. Dock började det regna när vi grillade men det gick ju bra ett litet tag iaf tills grillen började brinna haha, slutade med att vi fick grilla marshmallows över ett ljus. Istället drog vi ut på krogen.
På lördag blev det häng med Eve under hela dagen, såg film och softade. sedan var det dags att börja med förfesten, sedan drog vi ut. Var en helt ok kväll, dock mådde jag inte så bra så jag hade inte så kul pga det.
Idag vaknade jag pigg med solen i ansiktet! Blev en gofrukost med Eve och ett försök till att baka muffins (hm, jag och bakning asså...) med kaffe i solen. Mys, försökte få med henne ut på en promme men hon är för bakis ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0