Its the hard knock life

Igår blev det shopping med Malin och hennes kompis, Simone hakade även på efter ett tag. Köpte lite allt möjligt: jeansskjorta (Gina), väska (Gina), mintgrönt nagellack (Isadora), ansiktsmask (Kicks), fotoalbum, äntliiigen har letat efter det överallt (Lagerhaus), ljus (lagerhaus), känning (cubus), hårtoning (Loreal). Alltså allt nödvändigt man kan ha! Kanske kommer upp ngn bild nån dag.
Igår var jag även och provade på Afrikansk power dance. Var väl helt okej, men jag vet inte riktigt om det är min grej, får nog ta och prova en/två ggr til innan man är säker. Men det var faktiskt lite jobbigt och man kunde köra sin egen takt. Ville man ha det lite "lugn" tog man i mindre, ville man ha mer träning tog man alltså i hårdare, vilket är bra för då passar det både otränade och tränade.
Nu har jag äntligen fått påsklov också, så himla skönt. Händer förmodligen inget speciellt under lovet, utan bara lite party nu på lördag och nästa helg förmodligen (grums och Arvika here we come), dessutom blir det en jäkla massa plugg som jag täntke ta igen nu under lovet. Minst 2 h per dag, ska försöka med det iaf :P får väl ta och lägga ner sig lite extra nu när det inte är lång tid kvar på skolan.


Nu när Townsville planerna förmodligen inte blir av, vill jag till New York!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0