Kaffe med Simpan!

Tjaa!
Idag började skolan igen på riktigt. Gick på tyskan och matten, sen fick det fan vara nog. Drog hem och drack kaffe med Simpan, satt vid datorn och skrattade åt olika blogginlägg. Hon har precis dragit sig mot bussen (SNÄLLA SIMPAN, LÅTSASPRATA I TELEFON! SITTER JU FAN HÄR O OROAR MIG!!!). Det var iaf trevligt. Vi planerade en returresa till Berlin till sommaren, det vore ju nice att dra dit några dagar efter studenten och festa loss lite, innan det "verkliga" livet börjar igen. För det är ju minsann kul där! Billig alkohol också! Hehe, och det gilar vi ju!
Ja fyfan kan knappt tänka mig att jag tar studenten i år. Ska bli jäkla gött (men ångrar fortfarande att jag inte skrev bitch på min mössa :(). Nu blir det linsgryta och disk. Ja usch vad livet kan vara jobbigt ibland, men vad vore vi utan det? :P


Aldrig kan man vara seriös heller.

Simpan framför facebook som vanligt :P och min katt i fönstret som aldrig kan lämna oss ifred!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0