Måndag

Är hemma och skriver på mitt internationella ekonomi arbete som ska vara inlämnat på fredag, så nu tar jag en liten paus.
Under helgen blev det lite party på fredagen. Började med tjejmiddag hemma hos Andrea med kycklingpaj och charader, trevligt trevligt. Sen drog vi 18-åringar ut (kom igen nu ni andra fyll 18!!!), sen efterfest och en efter-efterfest. Aldrig fel. Gick och la oss vid 7, men sov ändå inte bort hela dagen :O men kan ju säga att jag var riktigt trött. På lördagen blev det chips och dipp med Andrea. Men när vi senare ringde Alex och fick reda på att hon skulle ha fest blev det o slänga på sig lite smink och dra dit. Där satt vi och snackade och drack pepsi. Drog hem rätt tidigt. Nästa dag bar det av mot ÖB med tjejerna. Såg ett par asnygga skor på den där skoaffären brevid (kommer aldrig ihåg vad den heter) och plötsligt slog det mig att det kanske snart är dags o börja leta studenten kläder, skor osv för väntar man för länge får man bara trasorna..och det vill man ju inte. På eftermiddagen kom Simpan och vi snackade skit och drack kaffe som vanligt.
Snart är det även dags för Indien, det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Ida

SKOKANONEN!

2010-02-01 @ 21:27:44
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0