Min hälsokalender

Har äntligen fått min kalender som jag beställt från Topphälsa. Dock var den mindre än vad jag trodde den skulle vara (jag som älskar stoooora almenackor!), men den var bra ändå, så himla fullt upp lär jag ju inte ha att det inte finns plats o skriva. Stog lite hälsotips och grejer i den (den heter ju Kropp och Själ 2010). Så nu känner jag mig lagom gammal som till och med köpt en häslokalender. Men jaja, det är ju iaf bra ;D



Kom hem typ vid kl 18 idag eftersom jag hade barteknik (men det är det värt, har ALDRIG skolkat från bartekniken!), det är fett kul och sitter nu och bläddrar igen min barbok jag fick i julklapp. *vilken drink ska jag göra ikväll*, skoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0