Fika i snön

Igår blev det en lugn kväll med tjejerna med biljard. Imorse kände jag verkligen att jag fick sova ut, skönt var det!
Runt ett tiden idag åkte jag och Andrea upp mot Höjda och planerade att gå en runda. Men när vi väl kom fram var det bara massa slask och då kom vi på att vi kunde dra till outleten de hade här i Kil istället. Åkte dit och kollade läget. Därefter blev det en snabbis hem till Andrea och packade väskan med "fika": pepsi, ostbågar, popcorn och kokosbollar (hehe typisk "Jennifer och Andrea fika"). Sen begav vi oss till "stranden" här i Kil sk Fryken och satte oss på filtar mitt i snön och fikade, snackade skit och skojade till det på filmer..som vanligt med andra ord :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0