Söndagsmys

Igår blev det Party här i Kil med en massa av brudarna. Blev en lyckad kväll med dans och karoke (fan jag skulle aldrig sjungit! hehe). Dock var jag inte lika pigg på o festa som jag brukar (fan börjar jag växa upp? nej?) så vi drog hem och slaggade när det stängde. Idag blev det en promenad upp till Andrea för att hämta gårdagens material och en sväng förbi coop med Mallan. I väntan på hennes buss gick vi hem till mig och göttade oss i chips o dipp med en "prinsessas dagbok" på skärmen. Efter hon åkte kom Simone hit en sväng på kaffe och film! Har haft en riktig softar dag idag och det behövs väl antar jag.
Imorn börjar en ny vecka, som vi förövrigt bara går till på torsdag om jag fattat rätt, GÖTT! sen är det en veckas lov att se fram emot :D
Nu har jag lite söndagsmys här hemma med mig själv och lite skön musik innan det blir läggningsdags, som kommer bli snart!


Söndagsmys med tända ljus och en tickande klocka! Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0