Hemma från Indien

Hade det jättebra i Indien. Verkligen en häftig resa som jag sent glömmer! Fick uppleva massa nytt som man inte får göra på vanliga turistresor (våran resa var iofs ingen turistresa), träffa massa människor och uppleva en annorlunda kultur. Om jag känner för det skriver jag mer om Indienresan någon dag. Kan iaf säga att det var bland det roligaste och intressantaste jag gjort i hela mitt liv. Är så jäkla glad att jag fick chansen att åka dit :D Höjer Åsfjärden till skyarna för det! :D

I fredags när jag kom hem var det bara o slänga av sig väskan o hoppa in i duschen för sen var det dags för utgång. Träffade brudarna i stan och hade en jättetrevlig kväll med dom. Hade saknat dem så mycket.
Igår kom Simpan hit och slaggade över. Det blev mycket skitsnack och mycket skratt åt gamla Berlinminnen (elr ska man kalla det minnesluckor?), chips (Lays! Har typ blivit beroende! haha) o dipp.
Idag var vi inne i stan en sväng och jag köpte en hårinpackning för mitt hår ser verkligen förjävligt ut nu efter allt saltvatten o all sol. Drog även en fika på Waynes, det var mysigt!
Falska larm om party idag gör mig ledsen :( får helt enkelt hålla mig till lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0